Taki komunikat (SPRAWDZANIE STATUSU) może pojawiać się przez dłuższy czas gdy serwery Ministerstwa Finansów są zbyt obciążone/spowolnione zwiększoną ilością wysyłanych dokumentów związanych z rozliczeniem okresu i mijającym terminem na rozliczenie się. Taki status świadczy o tym, że deklaracja VAT-7/VAT-7K jest weryfikowana na serwerach. W przypadku dużego obciążenia serwerów proces ten wydłuża się.
Kiedy plik zostanie już prawidłowo przesłany, zostanie wygenerowane UPO – Urzędowe Potwierdzenie Odbioru.
Jeżeli wysyłka zakończy się niepowodzeniem, status SPRAWDZANIE WYSYŁKI zmieni się w czerwony wykrzyknik. Po kliknięciu w niego otrzymasz informację (w prawym górnym rogu) o tym co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
W przypadku dodatkowych pytań związanych z wysyłką deklaracji i komunikatami, które pojawią się w programie podczas wysyłki, prześlij do nas komunikat wraz ze zrzutem ekranu (PrtScreenem) obrazującym daną sytuację. Na tej podstawie postaramy się pomóc.
Powered by BetterDocs
Nasi księgowi poprowadzą Twoje rozliczenia. Zapisz się na bezpłatne spotkanie online i dowiedz się więcej >>