Taki komunikat (SPRAWDZANIE STATUSU) może pojawiać się przez dłuższy czas gdy serwery Ministerstwa Finansów są zbyt obciążone/spowolnione zwiększoną ilością wysyłanych dokumentów związanych z rozliczeniem okresu i mijającym terminem na rozliczenie się. Taki status świadczy o tym, że plik JPK_V7 jest weryfikowany na serwerach. W przypadku dużego obciążenia serwerów proces ten wydłuża się.
Kiedy plik zostanie już prawidłowo przesłany, zostanie wygenerowane UPO – Urzędowe Potwierdzenie Odbioru.
Jeżeli wysyłka zakończy się niepowodzeniem, status SPRAWDZANIE WYSYŁKI zmieni się w czerwony wykrzyknik. Po kliknięciu w niego otrzymasz informację (w prawym górnym rogu) o tym co jest przyczyną tego stanu rzeczy.
W przypadku dodatkowych pytań związanych z wysyłką deklaracji i komunikatami, które pojawią się w programie podczas wysyłki, prześlij do nas komunikat wraz ze zrzutem ekranu (PrtScreenem) obrazującym daną sytuację. Na tej podstawie postaramy się pomóc.
Powered by BetterDocs
Na stronie taxeon.pl jako TAXEON Sp. z o.o. korzystamy z plików cookie i podobnych technologii. Przetwarzamy Twoje dane osobowe – jako administrator. Jeśli wybierzesz „Akceptuję”, zgodzisz się, żebyśmy korzystali z plików cookie, czego celem będzie: funkcjonalność portalu, analityka, marketing, personalizacja. Jeśli wybierzesz „Zobacz preferencje”, możesz wybrać, z którego rodzaju plików będziemy mogli korzystać. Zgodę na pliki cookies możesz zawsze wycofać w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.