Zwrot towaru/usługi gdy rejestrujesz sprzedaż na kasie fiskalnej należy ująć w odrębnej ewidencji prowadzonej poza programem Taxeon – ewidencja zwrotów i reklamacji.
Ewidencja zwrotów i reklamacji powinna zawierać:
Na podstawie ewidencji zwrotów i reklamacji należy dodać wpis w sekcji PRZYCHODY poleceniem INNY PRZYCHÓD (na minus).
Nie uzupełniasz danych kontrahenta.
W przypadku płatnika VAT wpis ten powinien zostać oznaczony rodzajem dokumentu „RO”.
Powered by BetterDocs
Na stronie taxeon.pl jako TAXEON Sp. z o.o. korzystamy z plików cookie i podobnych technologii. Przetwarzamy Twoje dane osobowe – jako administrator. Jeśli wybierzesz „Akceptuję”, zgodzisz się, żebyśmy korzystali z plików cookie, czego celem będzie: funkcjonalność portalu, analityka, marketing, personalizacja. Jeśli wybierzesz „Zobacz preferencje”, możesz wybrać, z którego rodzaju plików będziemy mogli korzystać. Zgodę na pliki cookies możesz zawsze wycofać w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.