Na podstawie obowiązujących przepisów, prawidłowo udokumentowane wydatki na zakup np. wody, kawy czy herbaty, które przekazane zostały do spożycia przez pracowników w czasie pracy, bądź dla kontrahentów podczas spotkań w siedzibie firmy, można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów.
Należy je wprowadzić do 13 kolumny KPiR – Pozostałe wydatki.
Powered by BetterDocs
Na stronie taxeon.pl jako TAXEON Sp. z o.o. korzystamy z plików cookie i podobnych technologii. Przetwarzamy Twoje dane osobowe – jako administrator. Jeśli wybierzesz „Akceptuję”, zgodzisz się, żebyśmy korzystali z plików cookie, czego celem będzie: funkcjonalność portalu, analityka, marketing, personalizacja. Jeśli wybierzesz „Zobacz preferencje”, możesz wybrać, z którego rodzaju plików będziemy mogli korzystać. Zgodę na pliki cookies możesz zawsze wycofać w ustawieniach Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności.