Ile kosztuje usługa prowadzenia rozliczeń?

Cena jest uzależniona od formy opodatkowania działalności oraz od ilości dokumentów kosztowych do zaksięgowania.

  • Ryczałt ewidencjonowany bez VAT – 99 zł netto/miesiąc

Do 5 dokumentów kosztowych:

  • Ryczałt ewidencjonowany z VAT (z wysyłką ZUS DRA) – 129 zł netto/miesiąc
  • Zasady ogólne/podatek liniowy (z wysyłką ZUS DRA) – 139 zł netto/miesiąc

Do 10 dokumentów kosztowych:

  • Ryczałt ewidencjonowany z VAT (z wysyłką ZUS DRA) – 145 zł netto netto/miesiąc
  • Zasady ogólne/podatek liniowy (z wysyłką ZUS DRA) – 165 zł netto/miesiąc

Do 20 dokumentów kosztowych:

  • Ryczałt ewidencjonowany (z wysyłką ZUS DRA) – 175 zł netto/miesiąc
  • Zasady ogólne/podatek liniowy (z wysyłką ZUS DRA) – 219 zł netto/miesiąc

W przypadku większej ilości dokumentów kosztowych skontaktuj się z nami na adres e-mail: kontakt@taxeon.pl opisz nam czym zajmujesz się w działalności ile dokumentów chcesz księgować. Wówczas indywidualnie wycenimy usługę dla Ciebie.

Klient opłaca abonament z góry do końca miesiąca za miesiąc kolejny np. abonament za kwiecień opłaca do końca marca.
Wpłat za abonament dokonujemy za pomocą serwisu T-Pay.Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzymuje fakturę VAT dokumentującą zakup abonamentu.

Warunkiem świadczenia przez nas usługi jest opłacenie abonamentu za dany miesiąc.

Ze względu na to, że nie podpisujemy umowy na określony czas okres naszej współpracy definiuje opłacony abonament.

Jeśli opłaciłeś abonament np. do kwietnia włącznie i np. w kwietniu zamykasz działalność ostatnim miesiącem jaki rozliczymy jest kwiecień (nie uiszczasz opłat za kolejne okresy).