GTU-12 – usługi reklamowe. Kiedy stosować?

Jeśli Twoją główną działalnością są usługi reklamowe, masz obowiązek korzystania z kodu GTU-12.

Zweryfikuj czy wykonywane przez Ciebie czynności obejmują poniższe zakresy:
73.11.11 kompleksowe usługi reklamowe
73.11.12 marketing bezpośredni i reklama bezpośrednia
73.11.13 usługi związane z rozwijaniem koncepcji reklamowych
73.11.19 pozostałe usługi reklamowe
73.12 usługi związane z reprezentowaniem mediów
73.12.11 pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych
73.12.12 pośrednictwo w sprzedaży miejsca lub czasu na cele reklamowe w radio i telewizji
73.12.13 pośrednictwo w sprzedaży miejsca lub czasu na cele reklamowe w internecie
73.12.14 pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe powiązane z wydarzeniami
73.12.19 pośrednictwo w sprzedaży miejsca lub czasu na cele reklamowe w pozostałych mediach
73.12.20 pośrednictwo w odsprzedaży miejsca lub czasu na cele reklamowe

Zobacz również film >>