Co robimy aby rozliczyć Twoją spółkę?
- Księgujemy Twoje dokumenty przychodowe.
- Księgujemy Twoje dokumenty kosztowe.
- wskazujemy koszty, które w naszej ocenie mogą budzić wątpliwości Organów Skarbowych.
- Księgujemy wyciągi bankowe i raporty kasowe.
- Odpowiadamy na Twoje pytania związane z prowadzonymi rozliczeniami.
- Prowadzimy ewidencje środków trwałych.
- Rozliczamy koszty pojazdów użytkowanych w firmie.
- Rozliczamy dany okres (miesiąc kalendarzowy) – przekazujemy Ci informacje o zobowiązaniach budżetowych.
- Składamy niezbędne deklaracje do US związane z rozliczeniem miesiąca.
- Przypominamy o terminach podatkowych.
- Prowadzimy ewidencję rozliczeń międzyokresowych kosztów.
- Jeśli chcesz zmienić firmę prowadzącą rozliczenia w trakcie roku przenosimy dane z innego programu na zasadzie bilansu otwarcia, aby zachować ciągłość rozliczeń.
Co robisz Ty jako przedsiębiorca?
- Wystawiasz faktury i je nam przesyłasz oraz dostarczasz nam plik JPK_FA
- Przesyłasz nam dokumenty kosztowe, które mamy zaksięgować (dokumenty kosztowe/odliczenie VAT).
- Przesyłasz wyciągi bankowe i raporty kasowe.
- Terminowo opłacasz zobowiązania podatkowe oraz składki ZUS.