Dlaczego mój abonament jest nieaktywny, chociaż już go opłaciłam/opłaciłem?

Płatności za korzystanie z Taxeon obsługuje zewnętrzny system T-Pay, dlatego też, podobnie jak w przypadku klasycznych przelewów bankowych, płatności takie nie są realizowane od razu. Z tego względu niezbędny jest czas, najczęściej do 2 dni, aby płatność została zaksięgowana na naszym rachunku. Czas ten może się dodatkowo wydłużyć jeśli w przelewie znajdą się błędne dane lub wystąpią inne problemy technicznie w systemie płatności.

Z tego względu zalecamy wybór rocznego abonamentu, który nie tylko pozwala wydać znacząco mniej za prowadzenie własnej księgowości, ale eliminuje również ewentualne problemy z płatnościami miesięcznymi i konieczność pamiętania o nich, oraz zapewnia nieprzerwany dostęp do systemu przez kolejne 12 miesięcy.

Jeśli jednak wybierasz opłacanie abonamentu miesięcznego, pamiętaj o dokonywaniu wpłaty na 2-3 dni przed końcem bieżącego okresu rozliczeniowego, aby uniknąć wszelkich potencjalnych problemów z dostępem do systemu Taxeon.