Co robi przedsiębiorca i jakie czynności wykonuje Taxeon świadcząc taką usługę (Księga Handlowa – pełna księgowość)?

Co robimy aby rozliczyć Twoją spółkę?

  • Księgujemy Twoje dokumenty przychodowe.
  • Księgujemy Twoje dokumenty kosztowe.
    • wskazujemy koszty, które w naszej ocenie mogą budzić wątpliwości Organów Skarbowych.
  • Księgujemy wyciągi bankowe i raporty kasowe.
  • Odpowiadamy na Twoje pytania związane z prowadzonymi rozliczeniami.
  • Prowadzimy ewidencje środków trwałych.
  • Rozliczamy koszty pojazdów użytkowanych w firmie.
  • Rozliczamy dany okres (miesiąc kalendarzowy) – przekazujemy Ci informacje o zobowiązaniach budżetowych.
  • Składamy niezbędne deklaracje do US związane z rozliczeniem miesiąca.
  • Przypominamy o terminach podatkowych.
  • Prowadzimy ewidencję rozliczeń międzyokresowych kosztów.
  • Jeśli chcesz zmienić firmę prowadzącą rozliczenia w trakcie roku przenosimy dane z innego programu na zasadzie bilansu otwarcia, aby zachować ciągłość rozliczeń.

Co robisz Ty jako przedsiębiorca?

  • Wystawiasz faktury i je nam przesyłasz oraz dostarczasz nam plik JPK_FA
  • Przesyłasz nam dokumenty kosztowe, które mamy zaksięgować (dokumenty kosztowe/odliczenie VAT).
  • Przesyłasz wyciągi bankowe i raporty kasowe.
  • Terminowo opłacasz zobowiązania podatkowe oraz składki ZUS.