Błąd o kodzie 406 dotyczy problemów z certyfikatem związanym z kluczem prywatnym użytym do złożenia podpisu elektronicznego, który został wydany przez centrum certyfikacji i nie jest nieobsługiwany przez system e-Deklaracje. Kłopot certyfikatu wynika ze stosowania niewłaściwego e-podpisu lub jego niezaktualizowania (również w przypadku podpisu profilem zaufanym). Błąd nie leży po stronie Taxeon i poprawności wygenerowanego pliku w naszym programie, natomiast dotyczy wysyłki. W takiej sytuacji należy skontaktować się z osobami obsługującymi narzędzia do wysyłki plików JPK lub z wystawcą podpisu (lub bankiem, poprzez który zakładała Pani profil zaufany).
Poniżej link do strony z danymi kontaktowymi do osób obsługujących wysyłkę plików JPK (strona Ministerstwa Finansów): https://www.finanse.mf.gov.pl/web/wp/kontakt
Powered by BetterDocs
Nasi księgowi poprowadzą Twoje rozliczenia. Zapisz się na bezpłatne spotkanie online i dowiedz się więcej >>